Gone, like the wind

Kan verkligen inte sova, jag är helt förvirrad just nu. Allting snurrar runt i skallen och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till, jag vet inte vad som är bra och mindre bra, det skulle vara skönt med en paus ifrån allt och alla innan skolan börjar igen. Det känns som om vad jag är gör blir jag bara påmind om saker och ting, jag vill verkligen inte. Men det är så det blir, hur jag ska kunna förklara min sorg över det ena efter det andra gör mig besviken på mig själv. Eftersom det är jag själv som satt mig i denna sits.
Jag är förvirrad, och säg inte att det går över jag vet det, men inte när.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi får ta en tripp till marianne's landställe hjärtat :D

2008-07-28 @ 11:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0