Working




Det är där jag jobbar just nu tillsammans med min storebror, hans vänner och massa utav andra okända människor. Det går ruggigt bra, faktiskt är det hära jobbet det enda jobbet som inte krävt så mycket av mig, för att jag ska tjäna väldigt bra, och det känns skönt! Men dock kan jag bara jobba där fram tills skolan börjar, sen får jag fortsätta jobba där på loven. min sysselsättning är att paketera filmer, göra iordning utskicken och rada upp filmer. Hur slappt som helst!
Men med storebror vakandes över ryggen.. blir det lite hårdare tag än väntat haha!

Här är en bild på min storebror, Thomas innan vi lämnade landet!

Kommentarer
Postat av: Malin

Verkar ju som ett riktigt sjysst jobb! Kul att jobba med syskonen med.. =)

2008-08-07 @ 19:14:17
URL: http://malinnestor.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mums! Honom skulle man ha! ;)

2008-08-09 @ 20:11:45
URL: http://monkichiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0