Sov så gott

Helt plötsligt har jag gått och blivit film -narkoman! Jag älskar att kolla på filmer, typ komedier, romatiker, drama osv det är så mysigt och så spännande, riktigt så roligt att jag faktiskt funderar på att göra en egen film själv, jag har kommit på en handling som kan bli verklighetsbaserad, för det är nästan bäst att se. Men ifrån att ha gått från "She´s a freak" på alla fester till "Lugna tjejen som gillar hemmakvällar" känns helt otroligt skönt, ärligt talat trodde jag inte att jag kunde vara hemma en kväll själv, men jag har vunnit över mig själv, grattis!
Men jag går ju fortfarande ut med mina vänner, bara inte lika ofta :)
Efter jobbet har jag inte gjort så mycket lagat middag till familjen, degat framför datorn, kollat på Supersize vs. Superskinny och duschat äntligen är jag redo för sängen. Jag får ångest, varför jag inte har gått och lagt mig tidigare, ska ju upp om 7 timmar! Efter jobbet imorgon ska jag träffa Daniela, så får vi se vad vi hittar på äter middag och tar en promenad kanske som planerna ser ut som hittills ialla fall.
Sov så gott allihopa där ute,

kramis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0