Sista.. är tvungen!

Har ni någon gång haft känslan "Varför just jag!?"

Ingen vet någonting om mig, exakt. Ingen!
Vem jag är, var jag bor, hur jag lever, hur jag mår, hur jag tänker och förstår. Vi lever i nuet och kräver en personlighet av alla, en personlighet många är, men andra inte. Många lever i harmoni, och många inte. Det finns för- och nackdelar i det hela. Jag har svårt att lita på folk, men jag vill det så jag försöker, men slutar oftast med att jag blir besviken. Men vad ska jag göra, hur lång tid ska det ta att bygga upp ett förtroende för en människa?
Fundera och tänk vidare..

image11

-You wanna show the world but no one knows yours name yet,
Wonderin' when, where and how you're going to make it,
You know you can if you get the chance.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0