Shuuussan

Nej du.. nu har jag nog bestämt mig för att jag sussa mig till sömn, med lite lugn musik och drömma mig bort.
Och senare idag väntar mig ett möte, med socialen, mamma och pappa och mina nuvarande fosterföräldrar. (När ni läser socialen och fosterföräldrar, förstår ni om ni läser "Det finns en gräns i livet som tar slut". 
Det är nämligen så att jag flyttar hem denna vecka, har inte bott hemma på 3-4 år. Så jag har lite fjärilar i magen, men samtidigt stenar som kastas runt för jag inte har berättat något för mina "fosterföräldrar"..
Men vi får se hur det går med den grejen, yey, har bara 3 lektioner idag. Sen ska jag träffa Sonny och hitta på något kul, sen väntas det!

Nattinatti så hörs vi imorgon..  Good night, sleep tight, have a great night!



image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0