Onsdagen 9 April.

Ska snart iväg till skolan.. orkar inte! Sen ska jag ta en promenad med Cinzia igenom stan och pröva på en ny glass sort maybe? Och kanske träffa Jannica en stund.. Sen ska jag hem till Cinzia igen och ha en girls nightout kväll, bara ta det lugnt eftersom hennes pappa är i Italien på klädkollektion och hälsar på sin släkt och hennes mamma jobbar nattskiftet så är hennes hus tomt :)! Skulle jobbat idag, men det vart flyttat till lördag, thanks heaven! Men där fick jag en kläm, Sofia fyller nämligen år nästa vecka men hon ska ha middag i helgen, och jag ska hjälpa henne att planera haha vilket ansvar hon lämnar till mig, så jag måste alltså in till stan och hitta något, sen är det inte bestämt vilken dag så om det blir på fredagen så blir det stressigt, och sen kommer jag inte kunna vara ute så länge. Och på lördagen jobbar jag jag 12.00-18.00 så då blir det stressigt om jag ska hinna till en middag men vi får se, det löser sig alltid, för då man kanske få sova ut på söndagen om jag inte ska flytta nu i helgen redan :)! Har Historia läxa tills imorrn, men gud vet vad vad i hela friden den handlar om h a h a. . .


Det som är det jobbigaste med det jobbet som jag jobbar nu på 2 ggr i veckan är att man har en stor press på sig, 40 kr per provins och jaavisst, jag sålde 22 produkter i söndags så 40 x 22= 880 kr på en dag Yes! Telefonförsäljare.. hoho (a) fast såklart har jag kvar mitt andra jobb som servetris på hotellet också, men det är extra och så blir det sommarjobb antagligen i sommar.


image47


Men ska kila iväg nu, ha en bra dag Puss & Kram!


Kommentarer
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

GodMorgon!
Hoppas du får en bra dag idag :)
Om du är intresserad kör jag en utlottning av en bloggdesign i min blogg just nu, vinnaren bestämmer själv med mig om hur designen ska se ut :)

/Kram

2008-04-09 @ 10:07:25
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0