Måndag, 7 April.

Denna dag som  nyss gick över till en tisdag har bestått av att vakna av väckarklockan, slagit av den somna om vakna två timmar senare gick upp, gjorde mig iordning åkte till min tandläkare, sen till skolan hade 1 lektion idag, historia. Fick sedan röra mig hemåt, fast istället för att sitta och vänta på bussen i  20 minuter valde jag att klandra mina ben till hjälp! Så jag tog en promenad, väldigt skönt och avkopplande..
Har inte gjort så stort sett mycket med tanke på att jag har jobbat, haft skola och vart ute en hel del 2 veckor tillbaka därmed har jag fått en dålig smak på livet, Dålig sömn kallar jag det. Har sovit dåligt rättare sagt, och om man skulle göra ett genomsnitt på hur mycket jag har sovit varenda natt i 2 veckor, ca. 5 timmar.
Så jag tog mig en tupplur på soffan idag, i 2 timmar..

Borde gå och lägga mig, men känner inte riktigt för det, har inte lusten, känns som pappa säger " Lev livet, sova kan man göra när man dör".  Har ändå sovmorgon imorgon, så jag tar ut över den istället.. Snackar med en kompis nu, det är trevligt och han skicka mig
denna låt, U2 - With or Without you.

http://www.youtube.com/watch?v=yEfSnjL0pd8&feature=related



image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0