Fredagen 11 April.

Idag startade jag dagen vid redan 00.00 tiden med att vara hemma hos Eric, en killkompis och aa han hade lite folk över hos sig :) det var kul, även om dom flesta gick i Hersby, jag tänkte mig vad tusan ska jag dit och göra på en vardag?! Men det var faktiskt lyckat och konstigt nog så hade vi egentligen från början bestämt oss för att dyngna, men det blev förvisso delar inte så.. strax efter att 15 stycken andra ligger däckade eller är påväg, så börjar jag nog också bli lite rund under fötterna. Haha så först försöker jag maka  ihop mig mellan Fredrik, Victor och Sofia i den lilla soffan men det var för tajt jag och Sofia låg typ och andades på varandra i ansiktet och benen låg över varandra hahaha, gud vilken sjuk torsdag.. Så jag gick ut för att kolla vidare om det inte fanns några andra platser går självklart in i Erics rum där jag ser 12 st människor ligga på golvet, sängen och soffan Shit Kaos!
Så jag tar mig en kudde och filt lägger mig på golvet, men det var för obekvämt så jag flyttar upp mig bredvid Robin i sängen där Fredrik, Raffa och Caterine ligger i en 120 säng hoho, men bestämmer mig sedan för att flytta ut till någon annan säng, men då är det upptaget går tillbaka till proppade 120 sängen och sen ger jag mig inte! Pling slår det till i skallen på mig, jag ska sova i Badkaret! Så jag tar med mig min stora kudde och filt och lägger mig och lyssnar på musik.. självklart ska Robin den muppen komma och lägga sig där också så vi lyssnar lite på musik samtidigt som vi snackar och halv somnar hela tiden men blir väckt av honom, kom ihåg att klockan är halv 5 på morgonen då.
Men till slut ger han sig och går därifrån och kvar ligger jag i badkaret med mobilen i handen och en filt och stor kudde! :)
Vaknar av att väckarklockan på mobilen ringer dock halv 7!! Tar tag i den och slänger iväg den, hur dum får man bli!?  men blir ändå väckt utav alla människor som springer in och ut i badrummet..
Med en liten sömn, ingen frukost, bakis men mest av allt! Tvingad att gå till skolan!! Och det är FREDAG!
Så mår jag inte på så mycket topp längre, sitter här på någon lektion och försöker skriva klart mitt arbete men det får bli en annan gång när hjärnan hänger bättre med :)

Idag slutar jag skolan vid 12, så då kommer Sofia antagligen förbi och chillar med mig. Sen åker vi hem till henne eller mig och degar, äter och sover osv.. Sen senare ikväll ska jag träffa min käre partypingla Samantha, ska bli jättekul med tanke på att hon och jag har inte varit så mycket med varandra på senaste tiden.. Men det blir nog roligt.
Men nu ska jag kila, men det kommer bilder ifrån igår/natt 
image53
Lots of love sweet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0